Příprava v plném proudu.


V právě probíhající letní přípravě kromě už poměrně těžších i delších tréninků nesměly chybět ani nějaké ty závody. Zúčastnil jsem se několika zajímavých akcí. Průběh letošního léta co se počasí týče mi zatím vyhovuje, většinou nám tu nepanují žádná úmorná vedra, takže jsem se zatím ještě nikde neplazil na pokraji vyschnutí.

Ještě před koncem Června jsem zajel do Hradce Králové na Hradecký kros. Konal se u rybníku Biřička a je to dle mého názoru asi takové nejhezčí místo okolo Hradce. Běžela se zde 10km dlouhá trať. Odstartoval jsem společně s Vlastou Fleglem a chtěl jsem se ho držet co nejdéle. Jenže je to takový nezmar a tak mi za polovinou trošku utekl. Následně mi naložil pár sekund ještě Michal Vokolek a konečné pořadí bylo utvořeno. V kategorii jsem skončil 2. Celkově 3. Takto jsem byl i docela spokojen. Pro všechny bylo potom za odměnu se vykoupat v místním rybníce. Šel jsem tam jen pro jistotu po kolena, asi nejsem takový milovník vody, jako zbytek plovoucích.

Nejtěžší úsek na Černou horu


O týden později se běžel silniční běh Janské Lázně – Černá hora. Tajně jsem doufal, že když se běží v rámci MS juniorů, tak by se mohlo běžet terénem (stejně jako mlaďáci), což mi vyhovuje daleko více. Nakonec se ale opět běželo po asfaltu. Nezbývalo mi nic jiného, než se s tím nějak poprat. Většinu závodu jsem absolvoval s Filipem Schutzem, měl jsem s ním podobné tempo. Stejně se tam přes nás přehnala skupinka výborně běžících v čele s Františkem Vagenknechtem , Jindrou Králem a Bořkem Jančíkem kdy to jejich tempo prostě nešlo udržet. Filipovi se mi podařilo uběhnout v závěrečném nejprudším stoupaní a bylo z toho celkové 7. V kategorii 4. Místo.  Spokojenost byla tak půl na půl, takže jsem za trest šel vyklusat kolem Č. hory a pak ještě dolů rovnou do Janek. Tam jsem si zase naopak za odměnu dal výbornou zmrzlinu :-)

O víkendech to ale nebyly jen samé závody. Absolvoval jsem pár soupažových výjezdů na Pomezní boudy a samozřejmě hodně piloval i techniku, což se opět doufám projeví velkou měrou v zimě. Dále proběhlo i několik tréninků na dráze, kde to taky někdy dost bolí.

Trochu hard work na dráze


Dále jsem se zúčastnil Butovského krosu u Jičína, kde mě to překvapilo a běželo se intervalově, což jsem vůbec nečekal. Takže se to muselo drtit od začátku do konce. No ale mohl jsem to asi drtit o něco více, protože jsem doběhl na 6. místě. Ale aspoň měli v místní hospodě hodně lidové ceny :-)

Probíhání záhonků se zeleninou na Butovském krosu :- ))


V polovině Července mne čekal hodně výživný víkend. Nejprve v sobotu byla sestavena posádka Dračích lodí za Kasper – Swix Trutnov. Jelo se na místním rybníku v Dolcích. Bylo přihlášeno celkem 9 týmů. Každý tým jel nejprve 2 rozjížďky, kde se sčítaly oba časy a dva nejrychlejší týmy šly do finále. Díky optimálně zvolené posádce se nám podařilo probojovat do finále a následně i tam zvítězit. Nesmělo chybět ani lehké přismahnutí od sluníčka a lehčí večerní oslava.
Naše nabušená posádka

A drsná bubenice :-)
Ještě jedna vítězná


Druhý den to ale byl hned brzké vstávání a závody do vrchu z Náchoda na Dobrošov. Tady se zase závodilo na silnici. Start jsem začal hned ve svižném tempu, což se později ukázalo jako ne zcela dobrý nápad. Za polovinou výběhu mi trochu začalo docházet a utekl mi pěkně běžící  Pavel Dvořák. Až když mě začínal pomalu dobíhat Bořek Jančík, tak jsem se malinko zmátořil, trochu mu uběhl a za vyčerpávajícího finiše ještě s jedním kolegou, který toho vydržel o něco víc, než já jsem obsadil celkové 6. v kat. 5. místo.  Tady jsem mohl být spokojen jen s odstupem od závodníků, kteří doběhli přede mnou.

Jiráskova chata. Cíl závodu Náchod - Dobrošov.

Hromadné tréninkové foto.


Hned po příjezdu ze závodů a potom celý následující týden probíhal v Trutnově Sportovní kemp pro děti, kde jsem přiložil ruku k dílu i já. Náplní byl všeobecný rozvoj dětí díky široké pestrosti různých sportů a her. Nechybělo ani koupaliště a bobová dráha v nedalekých Mladých Bukách. A do toho všeho samozřejmě výživný trénink, který bude pokračovat soustředěním na Tauplitz začátkem srpna.

Komentáře

Oblíbené příspěvky