Poslední běhy a čekání

A máme tady zase to nekonečné čekání na první sněhové vločky a mrazíky. Na horách už to pomalu vypadá, že sníh na sebe nenechá dlouho čekat, tak uvidíme, jaké to letos bude.

První známky Zimy


Při tomto čekání nezbývá nic jiného, než si krátit čas závěrečnou přípravou, než se vlítne na lyže. Stihl jsem ještě i pár posledních běžeckých závodů, které se celkem i povedly, ale v hlavě už jsem myslel na sníh.

Borský kros


Z běžeckých závodů stojí za to vyzdvihnout obhájení loňského vítězství na Borském krosu, kde se mi podařilo zvítězit už po třetí. Poté jsem obsadil druhou pozici na běhu Okolo Ostaše, tam jsem doběhl kousek za Františkem Vagenknechtem a aspoň se mi potvrdilo, že běžecky jsem se o kousek zase posunul. Tím se zakončila podzimní série přespolních běhů.

Jilemnický kros



Ke konci Října jsem ještě stihl účast na Jilemnickém krosu. Tento závod jsem běžel poprvé a trať jsem téměř neznal, takže o to to bylo pro mne těžší. Podařilo se mi ale konečně porazit Františka V. a závod jsem dokončil kousek za Radkem Grohem. Z tohoto závodu jsem měl tedy radost.
Průběžně jsem se ale věnoval především tréninku na kolečkových lyžích. Někdy jsem se do toho opřel o něco víc a výsledkem byla jedna prošláplá lyže. Do teď je mi záhadou, jak k tomu mohlo dojít. Alespoň má člověk zase o zážitek navíc. Jen mě štvalo, že jsem pořádně nemohl dokončit trénink :-)

Když člověk zabere jen o něco málo víc.



První listopadový víkend jsem si zaběhl nejspíš můj poslední letošní běžecký závod a to Adrkros. Tradičně panovalo již chladné počasí, ale náročná terénní trať člověka hodně rychle zahřeje. Závod je velice dobře obsazován a tak jsem ho dokončil na 6. místě jako loni. S časem jsem byl spokojený, ale chtěl jsem o něco vylepšit umístění.  Příště to budu muset o něco lépe vymyslet takticky.

Adrkros - a hurá do schodů




Teď už nezbývá nic jiného, než přežít cca. týden dva a poté mne čekají první soustředění na sněhu, kde se budou najíždět zejména objemy a pilovat technika. V plánu je při příznivých podmínkách pobyt na Tauplitzalm a na to hned čtrnáct dní v Livignu, je na co se těšit!




Podzimní pohodička



Komentáře

Oblíbené příspěvky